مدیر عامل طی سفر به استان سمنان در جمع مسئولان و كاركنان اداره امور شعب استان سمنان با اشاره به توفیقات حاصله و برنامه­های آینده بانك اظهار داشت: ادامه حیات، سودآوری و رقابت‌پذیری، 3 ویژگی اصلی هر سازمان می­باشد و چنانچه از امكانات و منابع در اختیار، به بهترین وجه ممكن استفاده گردد با كمترین هزینه می­توان سازمان را به سودآوری رساند.

 

فرشاد حیدری در این جلسه كه جمال دامغانیان و خسرو خواجه حسنی اعضای هیأت مدیره و سید كمال‌الدین محمدی مدیر امور استان‌ها نیز حضور داشتند، بیان داشت: اینكه بانك ملی استان سمنان توانسته در سال 91 با تلاش و كوشش در جذب منابع مؤثر از لحاظ قدر مطلق، بانك اول استان باشد و با  افزایش سهم بازار در بین سیستم بانكی استان در صدر شبكه بانكی باشد، افتخاری بزرگ محسوب شده و به عنوان برگ زرینی در تاریخ استان ثبت خواهد شد.
وی خواستار تداوم این روند رو به رشد و بررسی عملكرد شعب  در فواصل 3 ماهه شد و از تمامی رؤسای شعب موفق استان تقدیر كرد.
مدیر عامل در ادامه، ارائه خدمات سریع، ارزان، مناسب، متنوع، جدید و رضایت­بخش را امر اساسی و ضروری برای تداوم فعالیت بانك اعلام كرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به قشر جوان را برای تضمین آینده بانك بسیار با اهمیت توصیف كرد و اعلام داشت: با ایجاد سایت ویژه نوجوانان و جوانان و برنامه­های دیگر سعی خواهد شد ضمن آشنا نمودن نسل جوان با علم اقتصاد و بانكداری آنها را به بانك آشنا و از آنان مشتریانی وفادار بسازیم كه نتیجه و ثمره آن چند سال بعد قابل بهره‌برداری است.
مدیرعامل در ادامه توجه به منابع انسانی را نیز حائز اهمیت دانست و گفت: مسئولان و مدیران باید با ایجاد فرصت عادلانه برای تمامی كاركنان انگیزه خدمت با عشق و علاقه را در كاركنان ایجاد كنند.
وی خاطرنشان كرد: همه كاركنان باید در مجموعه سازمانی احساس مسئولیت كرده و كاركنان هر شعبه به عنوان یك واحد مستقل بانكی برای ارتقاء آن و ارتقای بهره­­وری و سودآوری بانك تلاش نمایند. مسئولان و كاركنان باید به دانش و اطلاعات خود افزوده و از تمامی امور مطلع و بر آن مسلط باشند. لازم است قبل از اعطای تسهیلات گزارش جامع اطلاعاتی و كارشناسی از وضعیت مالی و دارایی متقاضیان تسهیلات تهیه شود تا ریسك اعتباری بانك مدیریت شود.
حیدری گفت: مسائل اعتباری باید با ابزارهای اعتباری رفع گردد و در صورت عدم نتیجه­گیری اقدامات اجرایی و قضایی با جدیت پیگیری شود و نباید پرونده­ای بدون اقدام باقی بماند.
 
مدیر عامل در پایان سخنان خود راهكارهایی در جهت افزایش سرانه سپرده و كاهش سرانه مطالبات ارائه كرد.
دامغانیان  عضو هیأت مدیره بانك نیز در این جلسه از همه كاركنان اداره امور شعب استان سمنان به جهت موفقیت­های حاصله در جذب منابع و كسب رتبه اول استانی در بین سیستم بانكی استان قدردانی كرد و آن را حاصل فداكاری، كوشش، غیرت و تعهد كاركنان دانست و خواستار تحقق صحیح اهداف و استفاده بهینه از امكانات شد.
در ادامه خواجه­حسنی عضو دیگر هیأت مدیره بانك با قدردانی از تلاش مدیریت و كاركنان بانك ملی استان در جذب منابع و وصول مطالبات و موفقیت­های كسب شده گفت: این موفقیت­ها در تاریخ بانك ملّی ایران به عنوان برگ زرین افتخارات بی­نظیر، ثبت شده و آیندگان به آن افتخار خواهند كرد.
همچنین محمدی مدیر امور استان‌ها با عنوان اینكه توفیقات بی­سابقه­ای در تاریخ بانك ملّی داشته‌ایم، سال جاری را سال ارتقای بهره­وری در بانك عنوان كرد و گفت: همه كاركنان باید برای افزایش بهره­وری تلاش و كوشش مضاعفی داشته باشند تا زمینه اعتلای بیش از پیش بانك فراهم گردد.
در ابتدای این دیدار مصطفی خانكش رئیس اداره امور شعب استان سمنان طی سخنانی عملكرد استان را در جذب منابع ، وصول مطالبات، تسهیلات و خدمات الكترونیك تشریح كرد و گفت: استان سمنان با لطف پروردگار، تلاش جمعی همكاران، وحدت و همدلی و اجرای سیاست‌های مدیر عامل بانك در سال 91 موفق به كسب رتبه اول بین سیستم بانكی استان گردیده و در بخش وصول مطالبات نیز نسبت مطالبات به مصارف را كاهش داده است. همچنین میزان ضمانتنامه‌های صادره طی سال 1391، 250 درصد افزایش داشته است.

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392    | توسط:    |    |
نظرات()