گسترش خدمات الكترونیك بانك ملی ایران و فرهنگ‌ سازی استفاده از آنها، زمینه‌ساز استقبال مردم از پرداخت غیر حضوری قبوض خدماتی بوده است.

بر این اساس طی آذر ماه امسال، بالغ بر سه میلیون و 200 هزار قبض از طریق سیستم تلفنبانك، بیش از دو میلیون و 300 هزار قبض توسط خودپردازها و حدود 700 هزار قبض از طریق سیستم اینترنت بانك در بانك ملی ایران پرداخت شده است.

گفتنی است در سال گذشته، 81 درصد قبوض خدماتی پرداخت شده توسط مردم در بانك ملی ایران به صورت غیر حضوری بود.

در سال 90، جمعاً 81 میلیون و 618 هزار و 185 عدد قبض خدماتی در این بانك پرداخت شد كه صرفاً 15 میلیون و 905 هزار و 394 عدد از آنها از طریق شعب بانك ملی ایران پرداخت گردید و مابقی از طریق خودپرداز، موبایل بانك، تلفن‌بانك، وب كیوسك، پایانه فروش و اینترنت بانك پرداخت شد.

نوشته شده در تاریخ یکشنبه 15 بهمن 1391    | توسط:    |    |
نظرات()