taghavi-1.JPG

در راستای توسعه بانکداری الکترونیکی و افزایش کیفیت و کمیت خدمات رسانی به مشتریان، سامانه ارسال پیام كوتاه به مشتریان (ساپتا) از طریق سیستم متمركز در بانک ملی ایران راه اندازی گردیده است.

قابلیت استفاده از سرویس یادشده با مراجعه مشتریان و تكمیل فرم فعال‌سازی و ارائه آن به شعب فعال می‌گردد.

صاحب حساب برای استفاده از سرویس‌ سامانه ارسال پیام كوتاه به یكی از شعب بانك ملی ایران مراجعه نموده و فرم درخواست فعال سازی سرویس ارسال پیام كوتاه (ساپتا) را تكمیل و امضاء می‌نماید.

ارائه مدرک شناسایی در هنگام مراجعه به شعبه ضروری می باشد.

فعال سازی یک روز پس از ارائه درخواست انجام می گیرد.

--------------------------------------------------------------------------------
 
 
  درخواست غیر فعال سازی
 
مشتریان برای غیر فعال سازی سرویس‌ ارسال پیام كوتاه، می بایست به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم غیر فعال سازی ارسال پیام كوتاه (پیوست دستورالعمل) اقدام نمایند.

 عمل غیرفعال سازی یک روز پس از ارائه درخواست انجام می گیرد.
 

--------------------------------------------------------------------------------
 
 
  تغییر شماره تلفن همراه
 
درصورتی كه مشتریان عضو سامانه ارسال پیام كوتاه (ساپتا) تقاضای تغییر شماره تلفن همراه خود را در سامانه مذكور داشته باشد، می بایست با مراجعه به شعب بانك، مجدداً اقدام به تكمیل و پر نمودن فرم درخواست فعال سازی سرویس ارسال پیام كوتاه نمایند.

 کارمزد و هزینه ارائه خدمات سرویس ارسال پیام کوتاه بر اساس بخش نامه خدمات بانکی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از حساب متقاضیان بصورت سیستماتیک کسر خواهد گردید.
 

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 2 مرداد 1391    | توسط:    |    |
نظرات()